Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Kleszczów
(16)
Wypożyczalnia Łękińsko
(1)
Autor
Kubiak Mirosław J
(2)
Baranowski Krzysztof
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Ciborowska Agnieszka (informatyka)
(1)
Deisenroth Marc Peter
(1)
Duka Mariusz
(1)
Dynia Piotr
(1)
Faisal A. Aldo
(1)
Forta Ben
(1)
Halska Barbara
(1)
Hamilton Ross
(1)
Jones Darran
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kaczanowska Katarzyna (informatyka)
(1)
Kamiński Filip (informatyk)
(1)
Lewis Aura
(1)
Lipiński Jarosław
(1)
Marston Mick
(1)
McFerran Damien
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Ong Cheng Soon
(1)
Osetek Sylwia
(1)
Perry Greg M. (1961- )
(1)
Pytel Krzysztof
(1)
Radwański Aleksander (1961- )
(1)
Ribbits Sam
(1)
Sanchez Vegara Maria Isabel
(1)
Sanchez Vegara Maria Isabel. Mali WIELCY
(1)
Scott Marc
(1)
Sleep Drew
(1)
Terzian Rachel
(1)
Thorpe Nick
(1)
Tokarczyk Julia
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wells Jon
(1)
Winston Wayne L
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Włodarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Dzieci
(3)
9-13 lat
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Technikum
(2)
6-8 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Informatycy
(1)
Programiści
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(4)
Komputery
(3)
Excel
(2)
Gry komputerowe
(2)
Języki programowania
(2)
SQL (język zapytań)
(2)
Scratch
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baltie
(1)
Biblioteki
(1)
Budowa i eksploatacja
(1)
Budowa i konstrukcje
(1)
C++
(1)
Dart (język programowania)
(1)
Flutter (framework)
(1)
Informatycy
(1)
Internet
(1)
Java (język programowania)
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Język skryptów
(1)
Mario (postać fikcyjna)
(1)
Matematyka
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
PHP (język programowania)
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Python (język programowania)
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Urządzenia zewnętrzne komputerów
(1)
WordPress
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(2)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(271)
Historia
(257)
Medycyna i zdrowie
(141)
Psychologia
(95)
Socjologia i społeczeństwo
(92)
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(91)
Podróże i turystyka
(90)
Literaturoznawstwo
(85)
Kulinaria
(83)
Biologia
(65)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(65)
Kultura i sztuka
(60)
Hobby i czas wolny
(57)
Rozwój osobisty
(52)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(51)
Religia i duchowość
(44)
Językoznawstwo
(42)
Inżynieria i technika
(37)
Kultura fizyczna i sport
(35)
Fizyka i astronomia
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Styl życia, moda i uroda
(27)
Geografia i nauki o Ziemi
(26)
Etnologia i antropologia kulturowa
(22)
Matematyka
(22)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(21)
Zarządzanie i marketing
(17)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(13)
Nauka i badania
(9)
Ochrona środowiska
(9)
Chemia
(8)
Filozofia i etyka
(8)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Transport i logistyka
(7)
Architektura i budownictwo
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(6)
Archeologia
(4)
Dom i ogród
(3)
Autobiografia
(1)
Bajki dla dzieci
(1)
Biznes
(1)
Edukacja
(1)
Film polski
(1)
Fizyka
(1)
Geografia
(1)
Konstytucja
(1)
Medycyna
(1)
Narkomania
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Polska
(1)
Prawo w instytucjach kultury
(1)
Romans
(1)
Żywienie, usługi gastronomiczne
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 79/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o własnej stronie internetowej, ale brakuje ci umiejętności informatycznych? WordPress to popularne narzędzie, które umożliwi ci zaistnienie w sieci! Przeznaczone pierwotnie do obsługi blogów, aktualnie jest używane przez miliony użytkowników do prowadzenia prostych stron internetowych, a przez korporacje do promocji oraz sprzedaży usług i produktów. WordPress nieustannie ewoluuje, a jego najnowsza wersja, rozbudowana o nowy edytor treści – Gutenberg, pomoże ci w kilku krokach stworzyć nowoczesną stronę. Niezależnie od tego, czy marzysz o karierze profesjonalnego administratora serwisów internetowych, czy po prostu chcesz zaprezentować swoją firmę, twórczość lub własny projekt w internecie, z pewnością warto bliżej poznać tenCMS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprytne makra / Katarzyna Kaczanowska, Piotr Dynia. - Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, 2017. - 95, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Praktyczny Excel ; 4.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaj język C++ od strony praktycznej. C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach. Teoretyczna nauka programowania jest jak czytanie o lataniu - można się w ten sposób dużo dowiedzieć, ale z pewnością nie zapewni to doświadczenia niezbędnego, żeby naprawdę wystartować. Dlatego z językiem programowania warto zapoznać się od strony praktycznej: pisać kod, wykonywać ćwiczenia programistyczne, wykorzystywać kolejne techniki i konstrukcje języka, a przede wszystkim mierzyć się z coraz trudniejszymi zadaniami. Świetnym wsparciem w tym działaniu będzie najnowsze wydanie książki C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Dzięki niej dowiesz się, jak wykorzystać bezpłatne środowisko Visual Studio Community 2019 firmy Microsoft do tworzenia aplikacji konsolowych o prostym, przejrzystym kodzie, oraz szybko opanujesz C++. Proste operacje wejścia-wyjścia Instrukcje warunkowe i iteracje Operacje na tablicach i macierzach Podprogramy i rekurencja Programowanie obiektowe Przetwarzanie plików tekstowych Wskaźniki i zmienne dynamiczne Szablony i standardowa biblioteka STL Zostań mistrzem programowania w C++ Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, 2020. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Trzecie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Zawiera: Proste operacje wejścia-wyjścia, - Instrukcje warunkowe, -Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while, - Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje, - Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie, - Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym, - Wątki, wielowątkowość i synchronizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Wydanie IV, SAMS.
Warto nauczyć się programowania! Poza stworzeniem sobie możliwości znalezienia ciekawej i dobrze płatnej pracy czy pasjonującego hobby umiejętność programowania bywa niezwykle przydatna w rozwiązywaniu różnych problemów. Paleta języków programowania i narzędzi programistycznych jest niezwykle szeroka i praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie. Zanim to jednak nastąpi, trzeba zdobyć trochę wiedzy i umiejętności. Ale bez obaw! W nauce programowania najtrudniejszy bywa pierwszy krok, jednak ta książka sprawi, że wykonasz go bez trudu i dumnie wkroczysz w świat kodowania! To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym dokładnie polega programowanie w korporacjach. Znajdziesz tutaj także wprowadzenie do kilku najpopularniejszych języków programowania, co pozwoli na ich porównanie i ułatwi wybór języka do dalszej nauki. Każdy z 24 rozdziałów zawiera materiał, który można opanować w ciągu godziny. Naukę ułatwiają instrukcje krok po kroku, quizy, ćwiczenia i praktyczne przykłady. Dzięki tej książce zdobędziesz najlepsze podstawy, aby stać się dobrym programistą. Przygotujesz się też do świadomego kształtowania swojej dalszej ścieżki zawodowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy Steve był małym chłopcem, wierzył, że jedynym sposobem, by osiągnąć sukces jest robić to co się lubi. Zafascynował się maszynami komputerowymi, ponieważ mogły ułatwić ludziom życie. Zainteresowania związane z techniką, sztuką, kaligrafią czy filozofią wschodu wykorzystał do projektowania urządzeń elektronicznych dostępnych dla wszystkich i łatwych w obsłudze. Tworząc komputer osobisty, czyli komputer dla każdego, Steve stał się jednym z najbardziej wpływowych wynalazców współczesnej historii. To inspirująca opowieść o niezwykłym wizjonerze, potężnym przedsiębiorcy i innowacyjnym twórcy, który zrewolucjonizował świat nowoczesnej technologii komputerowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Łękińsko
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W II/PN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0/Pn (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Kompletny przewodnik po najbardziej ikonicznej postaci z gier. Wywiady, omówienie wszystkich klasyków, obszerne artykuły
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej